MasterCard anunta introducerea in premiera a platilor contactless la un festival organizat in Romania
MasterCard si organizatorii TIFF anunta introducerea tehnologiei contactless, in premiera pentru un festival din Romania. Astfel, vizitatorii TIFF, care detin un card MasterCard sau Maestro PayPass, vor putea plati folosind noua tehnologie atat la casele de bilete din cinematografe, cat si in locatiile de evenimente, precum Casa TIFF si Piata Unirii.
Organizatorii pregatesc si surprize pentru promovarea noii solutii. Astfel, cei ce vor plati contactless in perioada festivalului, in Cluj-Napoca, au sansa sa castige, la standurile MasterCard, unul dintre cele peste 1.750 de premii si surprize De Nepretuit™: ochelari de soare, cocktailuri si invitatii la gala de inchidere.
„TIFF este un proiect in care ne implicam cu drag din 2006, incantati de povestile care se spun aici, de oamenii cu care colaboram si de sentimentul aparte ce pune stapanire pe tot orasul”, a declarat Georgia Baltag, Marketing Manager Romania, in cadrul MasterCard. „Suntem mandri ca, in acest an, MasterCard a contribuit activ la dezvoltarea festivalului, prin sustinerea introducerii si comunicarii platilor contactless, extrem de apreciate la nivel international in cadrul evenimentelor artistice si culturale cu public numeros.”
„Un eveniment de amploare trebuie sa ofere publicului sau mai mult decat continut pretios”, spune Cristian Hordila, Festival Manager. „Ne bucuram cand gasim solutii prin care sa imbunatatim experienta celor care vin la TIFF. Suntem incantati de optiunea de plata contactless, disponibila in intreg circuitul festivalului, mai ales ca vorbim despre o premiera organizatorica, TIFF 2014 fiind primul eveniment din Romania in cadrul caruia se va putea plati cu carduri contactless”, a incheiat Cristian Hordila.
Si in acest an spectatorii fideli ai Festivalului Internațional de Film Transilvania pot achizitiona unul dintre cele doua carduri care le ofera accesul la un numar de 35 de proiectii. In varianta card TIFF Standard, au fost puse in vanzare 60 de bucati, cu un cost de 300 lei/card. In varianta TIFF Gold (30 de bucati), pe langa accesul la proiectii, posesorul poate participa si la petrecerile festivalului. Costul unui card Gold este de 600 lei. Chiar daca din acest an MasterCard a introdus si tehnologia contactless, cardurile TIFF nu permit si plati, ele fiind folosite doar ca instrumente de identificare si acces.
Biletele la proiectiile din cadrul festivalului pot fi cumparate si online insa pe site-ul oficial care se ocupa de vanzarea biletelor (biletmaster.ro), apar urmatoarele precizari la sectiunea intrebari frecvente:
“I : De ce nu pot cumpara cu cardul Visa Electron?
R: Unele carduri — din cauza restrictiei bancii emitente — nu sunt potrivite cumpararii prin internet.
I: Nu am cardul bancar potrivit, ce pot face?
R: In acest caz nu puteti cumpara pe pagina noastra web.Cereti ajutorul rudelor, sau prietenilor care au card potrivit.”
Speram ca TIFF se va bucura de o larga audienta care, chiar daca nu va avea cardurile potrivite, va putea plati totusi si in numerar.
Editia din acest an a Festivalului International de Film Transilvania se va desfasura intre 30 mai – 8 iunie.
In anii trecuti, BRD Groupe Societe Generale a fost prima banca din Romania care a folosit tehnologia contactless pentru accesul la mari evenimente sportive, precum turneul international de tenis BRD Tiriac Nastase Trophy sau chiar concerte cu trupe de talie mondiala.
Sursă: NOCASH